Kategorie
 
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu DOBRIO.cz

Obchodní podmínky

stanovující obchodní podmínky mezi provozovatelem / prodávajícím a objednatelem / kupujícím (dále jen "VOP")

I. Definice pojmů

  1. Provozovatelem internetové stránky (e-shopu) je BIO nákupy sro, Karpatské náměstí 7770/10A, Bratislava 831 06.
  2. Prodávajícím je BIO nákupy sro, Karpatské náměstí 7770/10A, Bratislava 831 06..
  3. Dodavatelem zboží a služeb nabízených v e-shopu www.dobrio.cz je BIO nákupy sro, Karpatské náměstí 7770/10A, Bratislava 831 06.
  4. Kupujícím je každý návštěvník e-shopu, který prostřednictvím e-shopu vytvořil objednávku. Pro účely zákona č. 12/2003 102/2014 Sb. se spotřebitelem rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání.
  5. E-shopem je počítačový systém umístěný v síti internet s veřejným přístupem, který umožňuje objednávání zboží nebo služeb.
  6. Zbožím nebo službou jsou všechny produkty zveřejněny na stránkách e-shopu.
  7. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře.
  8. Kupující plně uznává elektronickou komunikaci především prostřednictvím e-shopu, e-mailové komunikace i telefonické komunikace.

II. Cena

  1. Všechny uváděné ceny u zboží jsou konečné.
  2. Prodávající je vázán cenou uvedenou na stránce e-shopu v momentě provedení nákupu s výjimkou cen, které byly uvedeny chybně.

III. Objednávka

  1. Objednávka vzniká potvrzením procesu objednávání v e-shopu výběrem zboží nebo služeb kupujícím včetně kompletního vyplnění objednávkového formuláře. Pro korektní vyřízení objednávky je třeba vyplnit požadované údaje v objednávce a zvolit si možnosti dopravy a platby za objednané zboží nebo služby.
  2. Kupující zasláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží a služeb a tedy objednávka se stává pro spotřebitele závaznou.
  3. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího vzniká kupní smlouva, kterou lze měnit, rušit nebo doplňovat jen na základě vzájemné dohody mezi kupujícím a prodávajícím, nestanoví-li zákon nebo jiný právní předpis jinak. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího je odeslání zboží.
  4. Kupujícímu je po vytvoření objednávky v e-shopu automaticky generován e-mail s potvrzením přijetí objednávky e-shopem. Tento e-mail není potvrzením zboží ve smyslu ods. 3. tohoto článku.
  5. Kupující je odesláním objednávky vázán k zaplacení kupní ceny objednaného zboží.

IV. Platební podmínky

  1. Za zboží a služby v e-shopu lze platit následujícími způsoby:
    • platba na dobírku (platíte přímo kurýrovi při přebírání zboží)
    • platba prostřednictvím platební brány Besteron
    • platba převodem na náš účet, číslo účtu: 2202936631/2010
  2. Prodávající může poskytnout kupujícímu možnosti slev:
    • slevu na základě jednorázového slevového kuponu,
  3. Poskytované slevy nelze kumulovat.

V. Dodací podmínky

  1. Prodávající je povinen do 30 dnů od vytvoření objednávky zaslat kupujícímu zboží, pokud se nedohodly jinak, nebo nebyla-li u zboží uvedena delší dodací lhůta.
  2. V případě osobního odběru, není-li objednávka vyzvednuta do 5 pracovních dnů, tak prodávající může odstoupit od smlouvy o prodeji a vrátí kupujícímu plnou částku, která byla uhrazena za objednávku.
  3. Pokud je zboží skladem je expedováno dle kapacitních možností v co nejkratším čase.
  4. Pokud se v objednávce nachází více zboží a služeb a část z nich není skladem, v pokladně je zákazník informován o dodání objednávky až po doskladnění zboží, které není skladem.
  5. Spolu se zbožím je zákazníkovi elektronicky zasílána faktura (daňový doklad), návod i ostatní dokumenty ke zboží nebo službě od výrobce.
  6. Za místo plnění se považuje místo, do kterého je zboží dodáváno.
  7. Prodávající realizuje dopravu ke kupujícímu prostřednictvím:
    • Packeta
    • GLS

VI. Poplatky za přepravu, balné a možnosti plateb

  1. Prodávající si balné neúčtuje.

Doručení

Cena dopravy

Zásilkovna

75 Kč

Kurýr DPD

179 Kč

2. Cena poštovného je uvedena včetně DPH a určuje se z výsledné částky objednávky.

  1. Ceny poštovného a možnosti doručení jsou uvedeny v následující tabulce:
  2. Při celkové sumě objednávky nad 1999 Kč je doručení zdarma.
  3. Poštovné a balné pro dodávky na území členských států Evropské unie, příp. jiných států je stanoveno individuálně na základě písemné dohody (emailem) mezi kupujícím a prodávajícím.
  4. V případě, že si kupující nepřevzal zboží zaslané na dobírku, nebo v případech, kdy dojde ke zneužití uživatelského konta, si prodávající vyhrazuje právo omezit kupujícímu možnosti platby jen na způsoby zaručující platbu před odesláním zboží. Prodávající si v takovém případě vyhrazuje právo upravit výši poštovného jako kompenzaci za vynaložené náklady.
  5. V případě, že při platbě předem, není uhrazena celá částka za objednávku do 7 pracovních dnů, objednávka bude zrušena. Pokud kupující potřebuje více času na úhradu částky za objednávku, je povinen o tom informovat prodávajícího prostřednictvím emailu nebo telefonicky.
  6. Příplatek za platbu dobírkou je 40 Kč.

VII. Převod vlastnického práva

  1. Vlastnické právo přechází z prodávajícího na kupujícího až momentem vyplacení plné ceny za předmět kupní smlouvy.
  2. Zboží nebo služby, na které se vztahuje ještě vlastnické právo prodávajícího, si prodávající vyhrazuje právo v případě uplatnění reklamace kupujícím, vyřídit až v momentě úplného zaplacení předmětu kupní smlouvy.

VIII. Storno kupní smlouvy

  1. Stornovat objednané zboží nebo službu má kupující právo do 24 hodin od vzniku kupní smlouvy bez storno poplatku u zboží, které je vyráběno na zakázku, dle specifických požadavků spotřebitele nebo speciálně pro jednoho spotřebitele.

IX. Právo spotřebitele vrátit zboží bez udání důvodu a poučení spotřebitele

  1. Spotřebitel má na základě zákona č. 1/2003. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů (dále jen jako „Zákon“) podle ustanovení § 7 a následujících právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dny ode dne převzetí zboží. Pokud předmětem kupní smlouvy je dodání zboží, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy i před dodáním zboží.
  2. Spotřebitel je povinen, pokud toto právo chce využít, písemné odstoupení od kupní smlouvy osobně doručit nejpozději v poslední den určené lhůty na adresu prodávajícího (BIO nákupy sro, Iliašovce 222, SK - 053 11) nebo toto odstoupení předat k poštovní přepravě nejpozději poslední den lhůty na adresu, která je uvedena v kontaktech. Spotřebitel je povinen po oznámení o odstoupení od smlouvy zaslat nebo doručit osobně předmět smlouvy od které odstupuje spolu se vší dokumentací – například. originálem faktury, návodem a jinou dokumentací ke zboží, která mu byla doručena spolu se zbožím, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení (§10 odst. 1 Zákona). Doporučujeme kupujícím, aby si vyhotovili pro vlastní potřebu kopii faktury a zboží zasílali doporučeně a jako pojištěnou zásilku. Zboží nám nezasílejte na dobírku, takové zboží nebude převzato.
  3. Provozovatel e-shopu vrátí zaplacené plnění za zboží/službu včetně nákladů na dopravu ve smyslu ust. §9 odst. 1 písm. 3) zákona č.. 102/2014 Zz jakož i nákladů prokazatelně vynaložených na objednání zboží do 14 dnů ode dne doručení odstoupení od smlouvy, avšak nemusí vrátit peníze dříve než je mu doručené zboží nebo spotřebitel neprokáže zaslání zboží, to neplatí v případě, že prodávající navrhl, že si zboží vyzvedne sám.
  4. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
  5. Právo na odstoupení od smlouvy se neuplatňuje pro zboží a služby, které jsou vymezeny v § 7 odst. 1 písm. 6 písm. a) až l) zákona 102/2014. Zz
  6. Spotřebitel snáší jakékoli snížení hodnoty zboží, které bylo způsobeno jeho používáním nad rámec potřebný pro zjištění funkčnosti a vlastností zboží.

X. Práva a povinnosti smluvních stran

  1. Za smluvní strany se pokládá prodávající a kupující.
  2. Kupující je povinen:
    1. převzít objednané zboží,
    2. zaplatit za zboží dohodnutou úplatu prodávajícímu,
    3. překontrolovat neporušenost obalu, resp. i samotné zboží při jeho přebírání.
  3. Prodávající je povinen:
    1. dodat zákazníkovi zboží v požadované kvalitě, množství a v dohodnuté ceně,
    2. spolu se zbožím, elektronicky nebo dodatečně zaslat zákazníkovi veškeré dokumenty ke zboží jako například fakturu za zboží, reklamační list, návod k obsluze v kodifikované podobě českého jazyka.

XI. Podmínky použití dárkových poukazů

  1. Hodnota uvedená na poukazu bude odečtena z ceny nákupu pouze v internetovém obchodě bionakupy.sk;
  2. Po použití kódu k úhradě se poukaz stává neplatným;
  3. Poukaz nelze uplatnit za účelem nákupu nových dárkových poukazů;
  4. Dárkový poukaz je nevratný a nelze jej částečně nebo úplně vyměnit za hotovost;
  5. Hodnotu poukazu nelze rozdělit na více nákupů, poukaz lze použít jen při jednorázovém nákupu;
  6. Poukaz je platný 6 měsíců po zakoupení, po uplynutí doby se dárkový poukaz stává neplatným, není povoleno žádné prodloužení doby použitelnosti od data vydání;
  7. U zboží, na jehož nákup byl uplatněn dárkový poukaz, bude při vrácení zboží, v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo v případě oprávněné reklamace, vrácena částka prostřednictvím náhradního dárkového poukazu;
  8. Elektronický dárkový poukaz je zaslán na e-mailovou adresu vámi zadaného příjemce do 48 hodin;
  9. Papírový dárkový poukaz je zaslán vybraným přepravcem v nákupním košíku na adresu vámi zadaného příjemce do 48 hodin;
  10. Vaše povinnost a zodpovědnost je uvést správnou e-mailovou adresu/dodací adresu pro doručení dárkových poukazů. Pokud není možné na zadanou adresu doručit, vyhrazujeme si právo pozastavit doručení dárkových poukazů. V případě nesprávných údajů neneseme odpovědnost za žádné selhání nebo zpoždění v dodávce;
  11. Pro získání podrobných informací, jak postupovat při uplatnění poukazu při nákupu přes e-shop podívejte se na stránku dárkový poukaz ;
  12. Společnost BIO nákupy sro nenese po prodeji poukazu odpovědnost za dárkové poukazy, které jsou následně ztraceny, odcizeny či poškozeny.
  13. Zacházejte s dárkovým poukazem jako s hotovostí. V případě ztráty, krádeže nebo ukončení platnosti poukazu nelze vyplatit žádnou částku z poukazu;

XII. Ochrana osobních údajů

  1. Bližší informace a přesné podmínky o osobních údajích, jejich zpracovávání a ochraně naleznete v části Ochrana osobních údajů .
  2. Jsme registrováni na Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem: 4893 a 4894.

XIII. Náhrada škody při nepřevzetí zboží

  1. Prodávající má právo na náhradu škody (dle ust. § 420 a násl. občanského zákoníku), v případě že si kupující objednal zboží, které nestornoval resp. neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce nepřevzal toto zboží nebo po výzvě prodávajícího si v případě zvolení osobního odběru zboží nepřevzal ve stanovené lhůtě k odběru. Tímto jednáním kupující porušil svoji povinnost uvedenou v čl. 3. X bod 2. písm. a), podle kterého je kupující povinen převzít objednané zboží.
  2. Při určování výše náhrady škody prodávající bere v úvahu především dopravní náklady as tím spojené poplatky v případě zaslání zboží, náklady spojené s balením, expedicí a administrací objednávky, jakož i všechny ostatní náklady, které mu vznikly s realizací předmětné objednávky a zároveň má právo si účtovat. i ušlý zisk.
  3. Prodávající má právo i neuplatnit si právo na náhradu škody nebo uplatnit toto právo jen z části.

XIV. Alternativní řešení sporů

  1. Nakupující - spotřebitel - má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na info@bionakupy.sk), není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt alternativního řešení sporů) podle zákona 391/2015 Zz alternativního řešení sporů subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 Zz Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 Zz
  2. Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm .
  3. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH.

XV. Upozornění

Všechny informace a zdravotní účinky potravin a výživových doplňků nejsou určeny jako lékařská doporučení pro diagnostiku a léčbu. Jako provozovatel eshopu neodpovídáme za neúčinnost potravin nebo výživových doplňků. Žádné informace uvedené v eshopu nenahrazují spolupráci s atestovaným lékařem.

Jednotlivé zdravotní účinky potravin a výživových doplňků jsou uváděny jako informační as co nejlepším úmyslem pomoci zákazníkům eshopu. Odpovědnost za správnou interpretaci a aplikaci jednotlivých zdravotních účinků přebírá zákazník eshopu.

Všechny informace o výživových a zdravotních tvrzeních uvedené na našich stránkách jsou pouze souborem informací volně přístupných z domácích a zahraničních informačních zdrojů a za žádných okolností nejsou důkazem o skutečném působení potraviny, případně jejích výživových a léčivých účincích. Dovolujeme si vás upozornit, že všechny informace na této stránce mají informační charakter a v žádném případě neslouží jako náhrada léčby předepsané lékařem. Podle NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (ES) č. 1998/2006 1924/2006 ze dne 20. prosince 2006 o výživových a zdravotních tvrzeních o potravinách, nemohou být žádným potravinám přiřazována jiná výživová a zdravotní tvrzení kromě povolených. Proto účinky produktu uvedené na této stránce jsou ty, které byly všeobecně známé ve starých dobách a nejsou garantovány.

XVI. Orgán dozoru

Orgánem dozoru pro společnost BIO nákupy sro je:

Slovenská obchodní inspekce (SOI)
Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj
Převozská 32, PO Box 5, 820 07 Bratislava 27
obor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
Tel. č.: 02/58272 172-3

XVII. Závěrečná ustanovení

  1. Prodávající si vyhrazuje právo měnit a doplňovat tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky i bez předchozího upozornění kupujícího. V případě změny všeobecných obchodních podmínek nebo reklamačních podmínek, se řídí celý proces nákupu prostřednictvím těch všeobecných obchodních podmínek, které byly platné v momentě odeslání objednávky kupujícím a tyto jsou přístupné na internetové stránce prodávajícího.
  2. Nedílnou součástí těchto všeobecných obchodních podmínek jsou i reklamační podmínky.
  3. Odesláním objednávky kupující si přečetl všeobecné obchodní podmínky i reklamační podmínky.
  4. Tyto všeobecné obchodní podmínky a reklamační podmínky jsou k dispozici v sídle společnosti k nahlédnutí kupujícím i jsou zveřejněny na internetové stránce e-shopu.
  5. Jinak neupravené vztahy v těchto všeobecných obchodních podmínkách jako v jejich nedílných součástech (přílohách) se řídí podle příslušných ustanovení především Zákona č.j. č. 40/1964 Sb, Zákona č.j. Zákona č. 250/2007 Sb. č. 102/2014 Zz, Zákona č.j. č. 122/2013 Sb., Zákona č.k. Zákon č. 22/2004 Sb. 513/1991 Zz
  6. Tyto všeobecné obchodní podmínky včetně jejich nedílných součástí nabývají platnosti a účinnosti 15.11.2023. Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze