Kategorie
 
 
 
 
 
 
Výměna, vrácení nebo reklamace zboží

Jak postupovat, když...

Dodané zboží je poškozeno?

Dorazilo k Vám poškozené zboží? Je poškozená krabice nebo je porušena páska? Doporučujeme balík vůbec nepřevzít a na místě sepsat s přepravní společností formulář o škodné události. Balík můžete převzít, ale pouze pod podmínkou, že k reklamaci poškozeného zboží je sepsán škodní protokol s kurýrem přepravní společnosti. Následně nás prosíme ihned kontaktujte emailem na reklamace@dobrio.cz , kde celou nepříjemnost dořešíme k vaší spokojenosti.

Dorazilo Vám jiné zboží než jste si objednali?

Pravděpodobně došlo k záměně v našem skladu, za což se velmi omlouváme. Prosíme, ihned nás kontaktujte emailem na reklamace@dobrio.cz , kde celou nepříjemnost dořešíme k vaší spokojenosti.

Zboží nesplňuje Vaše požadavky nebo jej chcete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí?

Ze zákona máte nárok na vrácení zboží do 14 dnů od jeho převzetí. Můžete tak učinit odesláním zboží spolu s kopií faktury a odstoupením od smlouvy s číslem Vašeho bankovního účtu na níže uvedenou adresu. Odstoupení od smlouvy musí k nám být doručeno e-mailem nebo poštou do 14 dnů od převzetí zboží. Samotné zboží může být odesláno i později. Po přezkoumání zboží a Vaší žádosti Vám budou na uvedený bankovní účet poukázány příslušné finanční náklady (poštovné se do těchto nákladů nezapočítává). Zboží prosíme zaslat kompletní (včetně příslušenství, pokud bylo součástí), ve stavu a hodnotě, v jakém bylo převzato.

Zboží chcete vyměnit za jiné? Např. za jinou velikost nebo model

Můžete tak učinit odesláním zboží spolu s kopií faktury a formulářem pro výměnu zboží na níže uvedenou adresu. Formulář pro výměnu zboží musí k nám být doručen e-mailem nebo poštou do 14 dnů od převzetí zboží. Samotné zboží může být odesláno i později. Po přezkoumání zboží a Vašeho formuláře bude vyměněné zboží zasláno způsobem (Packeta, GLS) jak jste si zvolili v původní objednávce. Vzniklý finanční rozdíl bude odeslán na bankovní účet, který uvedete ve formuláři pro výměnu zboží. Zboží musí být úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, nepoužívané, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém bylo převzato.

Během záruční doby jeví zboží známky technického poškození a chcete jej reklamovat?

Pokud jste si zakoupili zboží přímo na e-shopu https://www.dobrio.cz/ a na výrobku se objevila vada, v případě, že je to zboží v záruce, máte možnost zboží reklamovat. Doporučujeme, aby součástí reklamace byl také Reklamační formulář , který popisuje závadu a vzniklý problém na zboží a kopii faktury, která zároveň slouží jako záruční list. V případě reklamace Vám náleží náhrada účelně vynaložených nákladů. Doporučujeme tedy napsat do reklamačního formuláře také číslo Vašeho bankovního účtu s připomínkou vrácení peněz.
Reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě. Pro zjištění aktuálního stavu Vaší reklamace kontaktujte prosím reklamační oddělení, tel.č. +421951026258, e-mail: reklamace@dobrio.cz .

 

Vrácení zboží

Doporučené způsoby zaslání zboží

  • zásilky zaslané Českou poštou jako dopis nebo balík na poštu nepřebíráme

Kurýrem

  • na adresu:
    DOBRIO
    Iliašovce 222
    SK - 05311 Iliašovce
    +421951026258
  • Kurýra si můžete objednat například. na stránce GLS

Na výdejní místo Packety

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze